Dostava in osebni prevzem

Dostava in osebni prevzem

Naročila, oddana od ponedeljka do četrtka, do 15. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana še isti dan.
Za spletna naročila nad 100€ je dostava v primeru izbire dostave priporočene pošiljke (z odkupnino) na območje Slovenije oz. z dostavo v izbrani paketomat brezplačna*.

Rok redne dostave za naročila, plačana po predračunu, začneteči po prejetju plačila na TRR prodajalca.

Plačilo po predračunu mora biti plačano najkasneje v roku pet (5)delovnih dni od oddaje naročil (sobota, nedelja in prazniki se ne upoštevajo v ta rok), v nasprotnem primeru se meni, da je kupec odstopil od naročila in tako naročilo dobi status "Preklicano - stranka".


Načini dostave oz. prevzema:
  • Priporočena pošiljka oz. priporočena pošiljka z odkupnino - izvaja Pošta Slovenije (najkasneje v roku 3 dni).
  • Dostava na paketomate Pošte Slovenije.
  • Hitra pošta Pošte Slovenije - zagotovljena dostava naslednji dan.
  • Osebni dvig na sedežu podjetja.

Priporočena pošiljka oz. priporočena pošiljka z odkupnino - izvaja Pošta Slovenije
Vse artikle, naročene v spletni trgovini flightaccessories.si dostavlja, kot priporočeno pošiljko oz. priporočeno pošiljko z odkupnino, Pošta Slovenije, ki zagotavlja dostavo najkasneje v 3 delovnih dneh. Večina pošiljk (če je artikel na zalogi) je po Sloveniji prenesena oziroma dostavljena že naslednji dan po oddaji (D+1), najkasneje pa v roku treh dni (D+3) po obvestilu o odpremi naročila. V rok prenosa se ne štejejo dan oddaje pošiljke, sobote, nedelje in prazniki ter zamude zaradi nepopolnega naslova oz. zamude zaradi višje sile

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Strošek odpošiljanja blaga:
  • za paket do 100 g ...................... 3,00 €
  • za paket od 100 g do 500 g ....... 3,90 €
  • za paket od 500 g do 2 kg.......... 5,50 €
  • za paket od 2 kg do 5 kg............ 7,00 €
  • za paket od 5 kg do 10 kg.......... 8,00 €
  • za paket od 10 kg do 15 kg........ 9,00 €
  • za paket od 15 kg do 20 kg....... 11,00 €
  • za paket od 20 kg do 25 kg....... 12,00 €
  • za paket od 25 kg do 30 kg....... 13,00 €
  • za paket od 30 kg do 40 kg....... 15,00 €
  • za paket od 40 kg do 50 kg....... 17,00 €
  • Vrednost naročila nad 100 € .........brezplačna poštnina za dostavo na območje Slovenije

Dostava na paketomate Pošte Slovenije
Naročilo vam lahko pošljemo tudi na katerega izmed paketomatov Pošte Slovenije. Prosimo, da pri oddaji naročila na paketomat navedete kot naslov za dostavo tudi poštno številko želenega paketomata. Primer naslavljanja:

JANEZ VZOREC
PS PAKETOMAT
Cvetlična cesta 99
4702 KRANJ

Vsak paketomat ima unikatno poštno številko. Seznam vseh paketomatov najdete na naslednji povezavi.
Postopek prevzema naročila: v paketomat vnesite številko svojega mobilnega telefona in unikatno PIN kodo ali skenirajte unikatno QR kodo.
Plačilo naročila: odkupnino plačate s plačilno ali kreditno kartico (NFC tehnologija). Ob prevzemu v POS terminal na paketomatu vstavite plačilo/kreditno kartico in opravite transakcijo.

V primeru, da je paket, ki ste ga prevzeli poškodovan se oglasite na najbližji pošti, kjer se izpolni reklamacijski zapisnik.V primeru težav pri prevzemu naročila, prosim pokličite na 080 14 00.

Hitra pošta Pošte Slovenije - zagotovljena dostava naslednji dan
Strošek doplačila za hitro pošto, ne glede na znesek nakupa, se izračuna glede na težo paketa:

  • za paket do 1 kg .......................... 10,00 €
  • za paket od 1 kg do 2 kg............. 10,50 €
  • za paket od 2 kg do 5 kg............. 12,50 €
  • za paket od 5 kg do 10 kg........... 16,00 €
  • za paket od 10 kg do 15 kg......... 20,00 €
  • za paket od 15 kg do 20 kg......... 22,50 €
  • za paket od 20 kg do 25 kg......... 26,00 €
  • za paket nad 25 kg ...................... 30,00 €

Osebni dvig
Osebni prevzem naročenih artiklov je možen (po potrditvi naročila), od ponedeljka do petka na sedežu podjetja: Stara cesta 20, SI–4202 Naklo po predhodnem dogovoru.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je treba pošiljko takoj zavrniti in sestaviti reklamacijski zapisnik pri izvajalcu poštnih storitev oz. pri Pošti Slovenije.

V kolikor poškodbe opazite kasneje, pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na Pošto Slovenije (najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke) in izpolnite in podpišete zapisnik o poškodovani pošiljki. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora oz. odobritve se vrne kupnina ali pošlje nov artikel.

Nadaljujte